сряда, 28 януари 2009 г.

Технически характеристики на ...жената.....












4 коментара:

  1. И добре, че ти ни напомни! Много ми беше интересно да го прочета и да си кажа "Брей, аз съм кажи-речи жена" :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за милия коментар!

    ОтговорИзтриване
  3. "О, мое върховно дело на съвършенство и на последните ми дихания, които влагам в тебе, макар след това да изчезна, щастлив, че ще направя самото тебе вечно и че посредством тебе ще обезпеча всички мои творения в движение на земята, които ще можеш да укротяваш, да ги изцеряваш от бесове и да ги пресъздаваш, ако някога силата на разрушението, след моето загиване иска да ги погуби! О, мое дело на последно вдъхновение, което си надарено като мен с милостта и любовта към всяко мое създание, нека от твоя поглед на милосърдие и на любов се изпарява всеки бяс, който се е вмъкнал чрез силата на разрушението в душите на моите творения, нека чрез тебе бъде нанесена решителна победа над силата на разрушението. О, мое най-съвършено творение, което аз къпя в моите сълзи, за да бъде чисто и невинно като тях, и така навеки да носи най-великото добро, което аз влагам сега в тебе заедно с моето последно дихание! О, мое последно творение на любов и на красота, в което влагам всичките мои творчески сили, бъди последната и вековечна сила за творения и за пресътворения на живот в движение на земята, бъди пол-жена!" тъй рече и се отдате на вечна почивка, като прехвърли делото на сътворяването във вашата утроба!

    ОтговорИзтриване